Russia’s state TV hit by stream of resignations


Days later, the EU said it was banning all of RT’s various outlets as well as those of fellow Kremlin outlet Sputnik for their “campaign of disinformation, information manipulation and distortion of facts”. Russia’s German-based state news agency Ruptly has also endured a spate of resignations, according to Reuters news agency.


More posts…



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
P